Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką
Marzena Kowalska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 362 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374416580 |
ISBN: | 978-83-7441-658-0 |
Data: | 2007-09-24 |
Opis książki:
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.
Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ
Książka "Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką" - Marzena Kowalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2014 r. Cena 33.24 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.