pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Polecamy - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing

Książki o marketingu | Książki o zarządzaniu firmą

Wybrane nowości w kategorii "Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Jeśli szukasz najlepiej sprzedających się nowości z kategorii Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing, to na tej liście znajdziesz najciekawsze pozycje o tej tematyce.

Bestseller w kategorii "Książki - Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing"

Zapoznaj się z przygotowanym zestawieniem najlepiej sprzedających się pozycji z działu Ekonomia i biznes - Zarządzanie i marketing. Na tej liście znajdują się tytułu, które mogą być szczególnie interesujące.

okładka książki - Marketing 6.0. Przyszłość jest - Philip Kotler
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
63.51 
okładka książki - SEO, czyli sztuka optymalizacji - Eric Enge
Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola
86.16 
okładka książki - Antropologia organizacji. Jak prowadzić - Monika Kostera
Monika Kostera, Paweł Krzyworzeka, Marta Połeć
64.47 
okładka książki - Negocjacje - Krzysztof Kałucki
Krzysztof Kałucki
54.92 
okładka książki - Twoje pieniądze (książka + DVD) - Wojciech Nowicki
Wojciech Nowicki, Artur Kalicki, Ks. Adam Prozorowski
35.54 
okładka książki - Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem - Paweł Dittmann
Paweł Dittmann, Iwona Dittmann, Ewa Szabela-Pasierbińska, Aleksandra Szpulak
49.09 
okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi - Henryk Król
Henryk Król, Antoni Ludwiczyński (red.)
100.25 
okładka książki - Komunikacja marketingowa w turystyce - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
29.00 
okładka książki - Podręcznik trenera. Biblioteka - Sławomir Jarmuż
Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski
37.21 
okładka książki - Menedżeryzm. Strategie. Zarządzanie - Bohdan Gliński
Bohdan Gliński, Bolesław R. Kuc
9.40 
okładka książki - Inwestowanie w personel - Zbigniew Ścibiorek
Zbigniew Ścibiorek
15.64 
okładka książki - Etyka w biznesie - s. Małgorzata Borkowska
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
21.92 
okładka książki - Kanały marketingowe - Louis W. Stern
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
94.67