Tytuł książki:
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Autor książki:
Sally E. Lorimer, Prabhakant Sinha, Andris A. Zoltners
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 460 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788326442131 |
ISBN: | 978-83-2644-213-1 |
Data: | 2013-02-05 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające: - opracowanie skutecznej strategii sprzedaży, - określenie właściwej struktury działu sprzedaży, - przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi, - ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców, - wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż, - restrukturyzację działu sprzedaży, - łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw, - zarządzanie zmianą.Książka "Zwiększanie efektywności działu sprzedaży" - Sally E. Lorimer, Prabhakant Sinha, Andris A. Zoltners - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2013 r.