pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy

Autor książki:

Grażyna Śmigielska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 274 s.
Wymiar: 159x229 mm
EAN: 9788376418056
ISBN: 978-83-7641-805-6
Data: 2013-06-26
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.

Książka "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy" - Grażyna Śmigielska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 274 stron i została wydana w 2013 r.