pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy

Autor książki:

Andrzej Pitruś

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rabid
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788360236017
ISBN: 978-83-6023-601-7
Data: 2016-01-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?

Książka "Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy" - Andrzej Pitruś - oprawa miękka - Wydawnictwo Rabid. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2005 r.