Tytuł książki:
Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy
Autor książki:
Andrzej Pitruś
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rabid |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788360236017 |
ISBN: | 978-83-6023-601-7 |
Data: | 2016-01-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
Książka "Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy" - Andrzej Pitruś - oprawa miękka - Wydawnictwo Rabid. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2005 r.