Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Darren Barefoot, Julie Szabo
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326433795 |
ISBN: | 978-83-2643-379-5 |
Data: | 2014-06-30 |
Opis książki:
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.Dzięki tej książce dowiesz się, jak: - nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, - zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, - promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, - śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Książka "Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych" - Darren Barefoot, Julie Szabo - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2014 r.