pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

Autor książki:

Milena Le Viet-Błaszczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
EAN: 9788383315737
ISBN: 978-83-8331-573-7
Data:2024-12-23
Cena wydawcy: 49.90 zł zapowiedź

Opis książki:

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.

Książka "Znaczenie social media marketingu w branży filmowej" - Milena Le Viet-Błaszczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2024 r.