Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Milena Le Viet-Błaszczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
EAN: | 9788383315737 |
ISBN: | 978-83-8331-573-7 |
Data: | 2024-12-23 |
Opis książki:
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.
Książka "Znaczenie social media marketingu w branży filmowej" - Milena Le Viet-Błaszczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2024 r.