Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788361040965 |
ISBN: | 978-83-61040-96-5 |
Data: | 2010-05-10 |
Opis książki:
Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem.
W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku przypadającego na jedną akcję wyniósł 12 procent. Jak to możliwe?
A.G. Lafley i jego kadra zarządzająca wdrożyli kulturę innowacji we wszystkich podejmowanych przez P&G działaniach. Dzięki temu stworzyli nowe rynki i zdobyli nowych klientów.
Książka "Zmiana reguł gry w biznesie" - A.G. Lafley, Ram Charan - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2010 r.