Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Michael Port
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324608515 |
ISBN: | 83-246-0851-6 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem- Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
- Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
- Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
- określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
- zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
- znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
- zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
- sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
-- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!
Książka "Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć" - Michael Port - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2007 r.