pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym

Autor książki:

Drayton Bird

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 494 s.
Wymiar: 180x240 mm
EAN: 9788377460566
ISBN: 978-83-77460-56-6
Data: 2014-09-23
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ta książka, to ,,autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.

Wśród wielu tematów znajdziemy tu: o definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu o wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego o rady jak zdobyć i zatrzymać klientów o informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów o informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje o wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów o rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.

Książka "Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym" - Drayton Bird - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 494 stron i została wydana w 2011 r.