Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 494 s. |
Wymiar: | 180x240 mm |
EAN: | 9788377460566 |
ISBN: | 978-83-77460-56-6 |
Data: | 2014-09-23 |
Opis książki:
Ta książka, to ,,autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.Wśród wielu tematów znajdziemy tu: o definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu o wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego o rady jak zdobyć i zatrzymać klientów o informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów o informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje o wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów o rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
Książka "Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym" - Drayton Bird - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 494 stron i została wydana w 2011 r.