Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324629251 |
ISBN: | 978-83-246-2925-1 |
Data: | 2011-01-21 |
Opis książki:
Klucz do serca każdego klienta- Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
- Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
- Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
profesor Charles Fombrun,
Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami. Ta książka wyjaśnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe życie.
James E. Copeland jr,
dyrektor generalny Deloitte & Touche, Deloitte Touche Tomatsu To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziś, w naszym szalonym świecie, zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
Tom Peters,
autor książki Profesjonalna firma usługowa
Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.
Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.
Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.
- Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
- Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
- Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
- Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
- Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje się zlecenia dla klienta?
Książka "Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami" - David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2011 r.