Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788361732327 |
ISBN: | 978-83-6173-232-7 |
Data: | 2009-07-21 |
Opis książki:
Zaufanie - nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo nie osiągnie takiego tempa działania, aby zapewnić sobie przyszłość na burzliwych dziś rynkach. Ta książka ma wydobyć zaufanie z zacisznych zakątków, jak również udowodnić, że zaufanie jest czynnikiem ważnym i opłacalnym. Ma także wskazać szybką i bezpośrednią drogę do bezzwłocznego zaufania.
Zrywa ona też z szeregiem stereotypów: jakoby zaufanie było czymś dobrym, ale nie dorównywało kontroli; że na zaufanie trzeba sobie dopiero zasłużyć lub że zaufanie to jedynie wrażenie. W rzeczywistości nie ma pewniejszego środka zabezpieczającego niż zaufanie. Zaufanie stanowi skuteczniejszą kontrolę niż jakikolwiek system kontrolny. Zaufanie tworzy większą wartość niż jakakolwiek koncepcja zarządzania, podnosząca wartość.
z treści książki
Książka "Zaufanie # 1" - Reinhard K. Sprenger - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2009 r.