Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
EAN: | 9788326415418 |
ISBN: | 978-83-2641-541-8 |
Data: | 2012-03-05 |
Opis książki:
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko tych osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania.Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: - dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, - jak można dbać o rozwój pracownika, zapewniając mu pełne wyzwań zadania, nawet jeśli awans nie jest możliwy, - jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, - o co pytać, jak słuchać i rozumieć pracowników, aby nie chcieli zmieniać szefa ani zespołu, - jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, - w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania.
Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
Książka "Zatrzymaj najlepszych" - Sharon Jordan-Evans, Beverly Kaye - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.