Tytuł książki:
Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Autor książki:
Stanisław Kaczmarczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816570 |
ISBN: | 83-208-1657-2 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dó konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dó inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Książka "Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa" - Stanisław Kaczmarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2007 r.