pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Autor książki:

Stanisław Kaczmarczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 380 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816570
ISBN: 83-208-1657-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dó konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dó inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.

Książka "Zastosowania badań marketingowych. zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa" - Stanisław Kaczmarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2007 r.