pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Zasada Oz. Wspaniałe rezultaty w biznesie poprzez organizacyjną i indywidualną współodpowiedzialność

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 295 s.
Wymiar: 158x233 mm
EAN: 9788377468760
ISBN: 978-83-7746-876-0
Data: 2014-10-16
pozycja niedostępna

Opis książki:

Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! ?Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy - że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także ?żółtą brukowaną drogę? którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu.? ? STEPHEN R. COVEY, autor książki 7 nawyków skutecznego działania oraz Zasady skutecznego przywództwa ?W książce Zasada Oz idee, które pojąć może każdy pracownik - odpowiedzialność, zaangażowanie pracowników, kontynuowanie wysiłków i wydajna realizacja. Zastosowanie wszystkich tych idei może przełożyć się bezpośrednio na zyski firmy. Polecam tę książkę każdemu, na każdym poziomie organizacji, kto szuka tego następnego kroku na drodze ku budowie doskonałych zespołów i osiągnięciu rezultatów.? ? DAVID SCHLOTTERBECK, prezes i dyrektor naczelny ALARIS Medical Systems ROGER CONNORS oraz TOM SMITH są współzałożycielami firmy Partners In Leadership, Inc., znanej na całym świecie z prowadzenia szkoleń na temat odpowiedzialności. Mając ponad siedmiuset klientów w pięćdziesięciu sześciu krajach, każdego roku szkolą dziesiątki tysięcy osób, przekazując im wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji odpowiedzialności zawartych w Zasadzie Oz.

CRAIG HICKMAN jest współautorem międzynarodowych bestsellerów: Creating Excellence oraz Mind of a Manager, Soul of a Leader i wielu innych książek biznesowych.

Książka "Zasada Oz. Wspaniałe rezultaty w biznesie poprzez organizacyjną i indywidualną współodpowiedzialność" - Roger Connors, Tom Smith, Craig Hikman - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 295 stron i została wydana w 2014 r.