pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zasada OZ

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788377463345
ISBN: 978-83-7746-334-5
Data: 2014-09-23
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od pierwszego wydania w 1994 r., Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych idei biznesowych ostatnich lat.

Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los - poprawiać wydajność i osiągać rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.

Teraz, w tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu, znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie osiągnąć rezultaty. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.

Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! ,,Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy - że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także ,,żółtą brukowaną drogę" którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu."

Książka "Zasada OZ" - Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2012 r.