Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 294 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788377463345 |
ISBN: | 978-83-7746-334-5 |
Data: | 2014-09-23 |
Opis książki:
WYMIERNE REZULTATY POPRZEZ INDYWIDUALNĄ i ORGANIZACYJNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Zasada Oz to przełomowe dzieło, które ilustruje znaczenie zwiększonej odpowiedzialności w osiąganiu lepszych rezultatów biznesowych. Będąc nieustannym bestsellerem już od pierwszego wydania w 1994 r., Zasada Oz pomogła setkom tysięcy ludzi skorzystać z jednej z najbardziej wpływowych idei biznesowych ostatnich lat.Zasada Oz zmieniła los setek firm, co dowodzi, iż się sprawdza. Ludzie chcą być odpowiedzialni za swój los - poprawiać wydajność i osiągać rezultaty. To właśnie dlatego odpowiedzialność stała się zasadniczą wartością dla tysięcy organizacji na całym świecie.
Teraz, w tym nowym, poprawionym i rozszerzonym wydaniu, znajdziemy nowe historie sukcesów oraz wnioski wypływające z dwudziestu lat doświadczeń. Dzięki temu Zasada Oz staje się jeszcze lepszym narzędziem dla każdego, kto ma za zadanie osiągnąć rezultaty. Tę książkę trzeba mieć, trzeba ją przeczytać a opisane tu idee trzeba zastosować w praktyce.
Żadna firma nie może pozwolić sobie na brak odpowiedzialności! ,,Zasada Oz opisuje to, co wszyscy podejrzewaliśmy - że to nie tylko Ameryka przeżywa kryzys, ale kryzys przeżywa także amerykański charakter. Dobra wiadomość jest taka, że Connors, Smith i Hickman opisują także ,,żółtą brukowaną drogę" którą wszyscy musimy podążyć, aby odzyskać te cechy, które są wymagane do osiągnięcia sukcesu."
Książka "Zasada OZ" - Roger Connors, Tom Smith, Craig Hickman - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2012 r.