pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie

Autor książki:

Wiesław M. Grudzewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375266603
ISBN: 978-83-7526-660-3
Data: 2009-07-07
pozycja niedostępna

Opis książki:

Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
Szczegółowo omówiono między innymi: * definicje, źródła i typologię zaufania, * zagadnienia ekonomii zaufania, * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego, * wytyczne do budowy zaufania w organizacji, * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem, * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie, * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację, * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi, * zasady zarządzania reputacją i lojalnością, * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line).
Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową.
Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.

Książka "Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie" - Wiesław M. Grudzewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2009 r.