Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788324600915 |
ISBN: | 83-246-0091-4 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
96% małych firm upada w ciągu pierwszych 10 lat działalności. Przerażające, ale bardzo prawdziwe. Możesz poprawić tę statystykę. Jak? Przez lepsze zarządzanie finansami. To nie konkurencja ani siła wyższa decyduje o tym, że firma upada. Problemem jest to, że przedsiębiorcy często błędnie pojmują swoją rolę w firmie. Fryzjerowi wydaje się, że skoro potrafi ścinać włosy, to bez problemu poradzi sobie z prowadzeniem salonu fryzjerskiego. A ktoś, kto parzy dobrą kawę, chce założyć kawiarnię. Takie myślenie jest złudne. Jako przedsiębiorca potrzebujesz wiedzy o tym, jak kierować całą firmą, a nie o tym, jak wykonywać w niej poszczególne zadania.
Książka "Zarządzanie wzrostem firmy" - Angie Mohr - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2005 r.