Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 388 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320820928 |
ISBN: | 978-83-2082-092-8 |
Data: | 2013-10-21 |
Opis książki:
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki: ? istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy), ? wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą), ? generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą), ? artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą), ? aktywizowanie wiedzy ( warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.
Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.
Książka "Zarządzanie wiedzą" - Ashok Jashapara - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 388 stron i została wydana w 2014 r. Cena 56.88 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.