pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego. Ujęcie teoretyczne i praktyczne

Autor książki:

Marcin Soniewicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 186 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380854321
ISBN: 978-83-8085-432-1
Data: 2017-06-08
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy "gospodarka oparta na wiedzy" czy "gospodarka wiedzy". Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa - nie tylko dla wielkich koncernów, ale także dla małych czy średnich podmiotów gospodarczych?
Książka kompleksowo przedstawia wymienione zagadnienia i ukazuje, jak każdego rodzaju firma, operująca w dowolnej branży, może lub nawet powinna funkcjonować w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. W tym kontekście szczególny nacisk został położony na przedsiębiorstwa działające międzynarodowo, na wielu rynkach. Publikacja skupia się na problematyce kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy poprzez odpowiednią organizację procesów w obszarze wiedzy, przedstawiając jej powiązanie z działaniami w zakresie marketingu i rynku. Opisane zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane na przykładzie czterech, różnej wielkości przedsiębiorstw.

Książka "Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego. Ujęcie teoretyczne i praktyczne" - Marcin Soniewicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 186 stron i została wydana w 2017 r.