Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 568 s. |
Wymiar: | 180x240 mm |
EAN: | 9788375610581 |
ISBN: | 978-83-7561-058-1 |
Data: | 2010-03-26 |
Opis książki:
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
- podejścia do pomiaru wartości klienta,
- zarządzania wiedzą o kliencie,
- tworzenia wartości dla klienta,
- społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
- budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów
Książka "Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie" - Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski - oprawa twarda - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 568 stron i została wydana w 2010 r.