pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 568 s.
Wymiar: 180x240 mm
EAN: 9788375610581
ISBN: 978-83-7561-058-1
Data: 2010-03-26
Cena wydawcy: 79.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:
- podejścia do pomiaru wartości klienta,
- zarządzania wiedzą o kliencie,
- tworzenia wartości dla klienta,
- społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
- budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów

Książka "Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie" - Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski - oprawa twarda - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 568 stron i została wydana w 2010 r.