pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing

Autor książki:

Paweł Kuźbik, Filip Moterski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788379698936
ISBN: 978-83-7969-893-6
Data: 2016-04-27
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać nowych rozwiązań, metod oraz technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i często specyficznej grupy interesariuszy.

Książka "Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing" - Paweł Kuźbik, Filip Moterski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2015 r.