Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing
Paweł Kuźbik, Filip Moterski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788379698936 |
ISBN: | 978-83-7969-893-6 |
Data: | 2016-04-27 |
Opis książki:
Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać nowych rozwiązań, metod oraz technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i często specyficznej grupy interesariuszy.
Książka "Zarządzanie w sporcie. Organizacje, ludzie, marketing" - Paweł Kuźbik, Filip Moterski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2015 r.