pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 344 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320818284
ISBN: 978-83-2081-828-4
Data: 2009-05-04
Cena wydawcy: 60.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.

Książka "Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie" - Bill Hollins, Sadie Shinkins - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2009 r.