pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 378 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301166403
ISBN: 978-83-0116-640-3
Data: 2011-09-21
75.50 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.

Książka "Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy" - Adam Stabryła - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 378 stron i została wydana w 2012 r. Cena 75.50 zł. Zapraszamy na zakupy!