Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 378 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301166403 |
ISBN: | 978-83-0116-640-3 |
Data: | 2011-09-21 |
Opis książki:
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Książka "Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy" - Adam Stabryła - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 378 stron i została wydana w 2012 r. Cena 75.50 zł. Zapraszamy na zakupy!