pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Autor książki:

Zdzisław Pierścionek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 504 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301165147
ISBN: 978-83-0116-514-7
Data: 2012-02-02
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja zarządzania strategicznego, strategiczna karta wyników, zarządzanie wiedzą i technologią oraz systemy zarządzania strategicznego.

Autor dostarcza czytelnikowi zweryfikowaną, zaawansowaną wiedzę w dziedzinie zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie. Dzięki tej książce czytelnicy poznają metody budowania strategii przedsiębiorstwa oraz zasady ich wyboru. Oprócz podstawowych wiadomości prezentuje nowe koncepcje zarządzania strategicznego, które są odpowiedzią na wzrost ryzyka i niepewności działania przedsiębiorstw, nowe technologie informacyjne oraz na nowe warunki umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.

Książka "Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie" - Zdzisław Pierścionek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 504 stron i została wydana w 2015 r.