Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach
Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788372052025 |
ISBN: | 978-83-7205-202-5 |
Data: | 2009-07-13 |
Opis książki:
Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświęconych:
- zarządzaniu strategicznemu
- planowaniu strategicznemu
- zarządzaniu marką
- zarządzaniu jakością w bibliotece szkoły wyższej.
Po książkę powinni sięgać pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się bibliotek. Będzie ona także przydatna studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteka wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszłość i kształt bibliotek naukowych.
Książka "Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach" - Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2004 r.