pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

Autor książki:

Genowefa Sobczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320818857
ISBN: 978-83-208-1885-7
Data: 2010-05-28
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.

Książka "Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym" - Genowefa Sobczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.