Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
Genowefa Sobczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320818857 |
ISBN: | 978-83-208-1885-7 |
Data: | 2010-05-28 |
Opis książki:
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.
Książka "Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym" - Genowefa Sobczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.