Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
Danuta Szwajca
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375569056 |
ISBN: | 978-83-7556-905-6 |
Data: | 2017-01-24 |
Opis książki:
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.
W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?
- Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?
- Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?
Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.
Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.
Książka "Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy" - Danuta Szwajca - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2016 r.