pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Autor książki:

Zdzisława Dacko-Pikiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788301206468
ISBN: 978-83-0120-646-8
Data: 2019-08-08
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.

Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.

Książka "Zarządzanie reputacją firm rodzinnych" - Zdzisława Dacko-Pikiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2019 r.