Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788301206468 |
ISBN: | 978-83-0120-646-8 |
Data: | 2019-08-08 |
Opis książki:
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.
Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.
Książka "Zarządzanie reputacją firm rodzinnych" - Zdzisława Dacko-Pikiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2019 r.