Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Wioletta Wereda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 158x230 mm |
EAN: | 9788376410173 |
ISBN: | 978-83-7641-017-3 |
Data: | 2009-02-20 |
Opis książki:
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.
Książka "Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług" - Wioletta Wereda - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2009 r.