Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788372516022 |
ISBN: | 83-7251-602-2 |
Data: | 2008-11-23 |
Opis książki:
Możemy uznać, że po kilkunastu latach transformacji systemowej, również wiedza dotycząca marketingu usług relacyjny marketing usług) została ugruntowana. Zatem powinno się pojawiać zapotrzebowanie na książki "następnej" generacji, a więc takie, które zawierałyby coś więcej niż prezencję ogólnej koncepcji, uzupełnionej omówieniem instrumentarium marketingowego i skutecznych metod jego zastosowania. Tym samym można tę książkę traktować jako wprowadzenie w problematykę zarządzania już w nowej "gospodarce sieci" (the network economy).
Czytelnikami tego opracowania powinni być nie tylko studenci wydziałów zarządzania i marketingu uczelni ekonomicznych, ale także praktycy, zwłaszcza słuchacze studiów podyplomowych tematycznie zorientowanych na usługi.
Książka "Zarządzanie relacjami w usługach" - Kazimierz Rogoziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2006 r.