Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375560930 |
ISBN: | 978-83-7556-093-0 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr.
Książka "Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2008 r.