pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Autor książki:

Wacław Smid

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375560930
ISBN: 978-83-7556-093-0
Data: 2009-03-27
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspo- koić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? -Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje sie konsumentem w świecie dóbr.

Książka "Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2008 r.