Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
EAN: | 9788381025119 |
ISBN: | 978-83-8102-511-9 |
Data: | 2021-02-15 |
Opis książki:
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Książka "Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych" - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2021 r. Cena 45.94 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.