pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
EAN: 9788381025119
ISBN: 978-83-8102-511-9
Data: 2021-02-15
45.94 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.

Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Książka "Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych" - Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2021 r. Cena 45.94 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.