Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
Linda Gorchels
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788324600731 |
ISBN: | 978-83-246-0073-1 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!- Proces planowania marketingu produktu
- Zarządzanie wartością klienta
- Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna
Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty, a z drugiej zapewnienie firmie jak największych zysków ze sprzedaży produktu. Jest swoistym łącznikiem między wszystkimi osobami bezpośrednio lub pośrednio związanymi ze sprzedażą i promocją danego produktu. Do zadań menedżera produktu należy również gromadzenie informacji niezbędnych do porównywania firmy z jej konkurencją, przygotowywanie planów marketingowych, a także podejmowanie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji produktu lub usunięciu go z rynku.
Podręcznik menedżera produktu jest cennym przewodnikiem po świecie zarządzania produktem, dostosowanym do współczesnych realiów i wzbogaconym o prognozy oparte na najnowszych trendach. Kierujemy go nie tylko do menedżerów produktu, ale również do kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania produktem i uwzględnia wszystkie zagadnienia związane z tym złożonym procesem. Łączy ogólną wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, dzięki czemu każdy jest w stanie odnieść zaprezentowane w niej informacje do swojej konkretnej sytuacji -- bez względu na to, w jakiej branży pracuje.
Autorka wyjaśnia między innymi kwestie dotyczące:
- wprowadzenia zarządzania produktem w firmie,
- funkcji i zadań menedżera produktu,
- analizy rynku i konkurencyjności firmy,
- oceny portfela produktów,
- rozwoju nowego produktu i wprowadzenia go na rynek.
Motorola Information Systems Group (ISG)
Książka "Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy" - Linda Gorchels - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2007 r.