pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa

Autor książki:

Ewa Glińska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788376110035
ISBN: 978-83-7611-003-5
Data: 2008-10-15
Cena wydawcy: 31.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ewa Glińska. absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej. Jej praca doktorska, która stała się bazą do opracowania niniejszej monografii, otrzymała 11 nagrodę w ogólnopolskim konkursie na najlepsze rozprawy doktorskie dotyczące zagadnień samorządu terytorialnego i decentralizacji, zorganizowanym przez Redakcję i Wydawnictwo czasopisma "Samorząd Terytorialny". Autorka licznych publikacji z zakresu marketingu terytorialnego i zarządzania miastem, uczestniczka wielu konferencji krajowych i międzynarodowych o tej tematyce, ekspert ds. marketingu miast w projektach krajowych i międzynarodowych. Od 1999 roku specjalista ds. promocji miasta w Urzędzie Miasta Zambrów.
Za swoją działalność naukowa i umiejętność zastosowania nauki w praktyce w zakresie promocji gmin otrzymała zaszczytny tytuł "Człowiek Sukcesu 2006" w kategorii "nauka" w plebiscycie czytelników organizowanym przez tygodnik regionalny "Kontakty".
Praca, ze względu na swoją problematykę, jak i szerokie spektrum problemów badawczych oraz badania empiryczne, które te problemy wyjaśniają, stanowi bardzo potrzebne na naszym rynku studium metod i technik promocji w zastosowaniu do żywego organizmu miejskiego. (...) Polecam ją Czytelnikom jako niezwykle potrzebną i poszukiwaną na rynku pozycję wydawniczą, poszukiwaną przez: samorządowców, władze lokalne, wykładowców i studentów (zainteresowanych problematyką marketingu miasta), ekonomistów i planistów miejskich, specjalistów do spraw rozwoju lokalnego, gospodarki przestrzennej, strategów miejskich, inwestorów i przedstawicieli mediów.
Z recenzji prof. Tadeusza Popławskiego
Publikacja dr Ewy Glińskiej niewątpliwie wypełni istotną lukę na rynku księgarskim, stając się niezwykle cenną pozycją naukową, plasującą się na pograniczu socjologii miasta i intensywnie rozwijającego się w Polsce marketingu terytorialnego. [...] Zaletą pracy jest jej autentyzm, wiarygodność danych oraz ich uporządkowanie w logiczną całość. (...) Jest to zapewne jedna z pierwszych w Polsce monografii, która całościowo i z powodzeniem traktuje o kształtowaniu wizerunku małego miasta w warunkach peryferyjnych w połączeniu z pokazaniem procesu kształtowania się jego tożsamości. Jest dość obszerna, zawiera kilka autonomicznych wątków tematycznych, łącznie jednak obrazujących całokształt trudności, ale i wyzwań, jakie pojawiają się przed władzami i mieszkańcami małego miasta w warunkach mechanizmu rynkowego.
Z recenzji prof. Andrzeja Sadowskiego

Książka "Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa" - Ewa Glińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.