Tytuł książki:
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Autor książki:
Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566581 |
ISBN: | 978-83-7556-658-1 |
Data: | 2014-10-14 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
Książka "Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne" - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2014 r.