Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw
Natalia Szozda, Artur Świerczek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 266 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822397 |
ISBN: | 978-83-2082-239-7 |
Data: | 2016-07-14 |
Opis książki:
Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dó rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.
Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.
Książka "Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw" - Natalia Szozda, Artur Świerczek - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2016 r.