pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2016
Oprawa: twarda
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822397
ISBN: 978-83-2082-239-7
Data: 2016-07-14
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dó rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.

Książka "Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw" - Natalia Szozda, Artur Świerczek - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2016 r.