Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 332 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326431630 |
ISBN: | 978-83-2643-163-0 |
Data: | 2013-12-16 |
Opis książki:
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak: - główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy, - wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru, - profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka, - najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów, - metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji, - opracowanie standardów efektywności ochrony marki.
Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.
Książka "Zarządzanie ochroną marki" - Penelope N. Post, Richard S. Post - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2014 r.