pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788380883659
ISBN: 978-83-8088-365-9
Data: 2017-03-22
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.

Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie "dynamicznego" zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.

Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Książka "Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków" - Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2016 r.