pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 165x245 mm
EAN: 9788379697663
ISBN: 978-83-7969-766-3
Data: 2016-04-14
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami.

Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; głównie obszarów zarzadzania finansowego, kadrowego, zarządzania kulturą i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw.

Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących ich skłonności do internacjonalizacji, strategii i dróg internacjonalizacji, także motywów i barier w analizowanym procesie. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań, także zamieszczenie studiów przypadków, daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami.

Książka "Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka" - Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2016 r.