Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
Rafał Matwiejczuk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788373874664 |
ISBN: | 83-7387-466-6 |
Data: | 2008-11-22 |
Opis książki:
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.
Książka "Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność" - Rafał Matwiejczuk - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2006 r.