pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność

Autor książki:

Rafał Matwiejczuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788373874664
ISBN: 83-7387-466-6
Data: 2008-11-22
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrażających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcje zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojecie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.

Książka "Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność" - Rafał Matwiejczuk - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2006 r.