pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 146 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301205348
ISBN: 978-83-0120-534-8
Data: 2019-03-12
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.

"Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."
Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Książka "Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju" - Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2019 r.