pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. Tom 2. Materiały konferencyjne

Autor książki:

Stanisław Kaczmarczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Oprawa: miękka
Ilość stron: 370 s.
EAN: 9788323114413
ISBN: 83-231-1441-2
Data:2001-01-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Andrzej Bajdak, Urszula Janeczek, Preferencje nabywców produktów przemysłowych w zakresie form przekazywania informacji przez oferentów
Kazimierz Barański, Krzysztof Błoński, Logistyczna obsługa klienta a konkurencyjność firm (na przykładzie firm regionu zachodniopomorskiego)
Frantisek Bartes, Notice to the Knowledge Management
Augustyna Burlita, Jolanta Witek, Wpływ zarządzania sprzedażą na usprawnienie procesu zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach
Monika Chodorek, Agata Sudolska, Działania marketingowe przedsiębiorstw a trwałość przewagi konkurencyjnej
Wiesław Ciechomski, Halina Szulce, Wyznaczniki marketingowej orientacji przedsiębiorstw
Jiri Dvorak, Jiri Dvorak, Trends of e-commerce development
Ivo Fiser, The application of RFID in distribution logistics Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Marketingowe relacje między partnerami w biznesie - wyniki badań
Grażyna Golik-Górecka, Zastosowanie analiz marketingowych w przedsiębiorstwach przemysłowych
Aleksandra Grzesiuk, Ocena zorientowania rynkowego organizacji w świetle badań kadr menedżerskich Pomorza Zachodniego
Marie Jurova, The Logistics - Full-valuable scientific discipline Urszula Kałążna-Drewińska, Funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw handlowych w świetle badań ankietowych
Kornelia Karcz, Barbara Puszczewicz, Zachowania rynkowe polskich i francuskich przedsiębiorstw u progu rozszerzenia Unii Europejskiej
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Współpraca z klientami jako obszar tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa (na przykładzie rynku artykułów żywnościowych)
Alena Kocmanova, Ivana Groligoya, Analyses of the life cycle - the fundamentals of environmental management
Robert Kozielski, Rola reklamy w budowaniu pozycji konkurencyjnej na polskim rynku
Józefa Kramer, Otoczenie marketingowe polskich przedsiębiorstw (we współczesnych warunkach ekonomicznych)
Michał Kucia, Olgierd Witczak, Mirosław Włosik, Internet w systemie Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej przedsiębiorstwa
Jolanta Laskowska, Janina Jędrzejczak-Gas, Istota strategii marketingowej i inwestycyjnej przedsiębiorstwa
Jolanta Laskowska, Paweł Szudra, Działania promocyjne przedsiębiorstw jako element koncepcji marketingowej
Hanna Mackiewicz, Rola marketingu w małych przedsiębiorstwach
Dana Martinovicova, The insurance of export credit risks and commercial insurance companies in the Czech Republic
Petr Nemecek, Frantisek Sebek, Trends of management
Jiri Petras, J. Rompotl, Globalizace a jeji vliv na podnikani a vyvoj rizeni v Ceske republice
Marek Rawski, Strategie marketingowe przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych (wyniki badania) Iveta Simberova, Total Customer Satisfacion - marketing target
Ewelina Stolarczyk, Zakupy w Internecie jako nowa forma zachowań nabywczych - implikacje marketingowe
Jadwiga Szymczak, Maciej Urbaniak, Wpływ kraju pochodzenia na wizerunek jednostek działających na rynku dóbr produkcyjnych Katarzyna Wach-Grzybowska, Strona intemetowa jako przykład tworzenia całkowitej wartości dla klienta
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Czynniki ograniczające stosowanie marketingu w polskich przedsiębiorstwach
Marek Zarębski, Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w określonych typach funkcjonalno-przestrzennych obszarów wiejskich
Renata Zembura, Wpływ aliansów kapitałowych z partnerem zagranicznym na rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku polskim
Marek Zinecker, Marketing informaci se zamerenim na rozvoj ćesko-polskeho obchodu
Barbara Żurawik, Uwarunkowania zewnętrzne a wybór strategii marketingowej w polskich bankach

Książka "Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach. Stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. Tom 2. Materiały konferencyjne" - Stanisław Kaczmarczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika.