Tytuł książki:
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym
Autor książki:
Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788388222818 |
ISBN: | 83-88222-81-3 |
Data: | 2001-01-18 |
24.65
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o wieloaspektowym przedstawieniu procesu zarządzania, w którym uwzględniono klasyczne funkcje zarządzania, odrębności działalności i zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym, a także rzeczowe oraz informacyjne uwarunkowania jego skuteczności.
Książka "Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym" - Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Cena 24.65 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.