Tytuł książki:
Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne
Autor książki:
Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe Sophia |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 121 s. |
Wymiar: | 240x175 mm |
EAN: | 9788365357823 |
ISBN: | 978-83-6535-782-3 |
Data: | 2021-04-20 |
Cena wydawcy: 77.84 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.
Książka "Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne" - Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 121 stron i została wydana w 2017 r.