pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 121 s.
Wymiar: 240x175 mm
EAN: 9788365357823
ISBN: 978-83-6535-782-3
Data: 2021-04-20
Cena wydawcy: 77.84 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.

Książka "Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno-praktyczne" - Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe Sophia. Książka posiada 121 stron i została wydana w 2017 r.