pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 322 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788325543914
ISBN: 978-83-2554-391-4
Data: 2012-11-15
51.31 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.

Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.

Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.

Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do: studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Książka "Zarządzanie marketingowe" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 322 stron i została wydana w 2012 r. Cena 51.31 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.