Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | septem |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
EAN: | 9788301152383 |
ISBN: | 978-8-3011-5238-3 |
Data: | 2014-04-22 |
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy Fed Ex.
Książka "Zarządzanie marką w segmencie B2B" - Philip Kotler, Wald Pfoertsch - oprawa miękka - Wydawnictwo septem.