Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 392 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788375102468 |
ISBN: | 978-83-7510-246-8 |
Data: | 2006-01-30 |
Opis książki:
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest `gwarancją` jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania. Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle`ajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
Książka "Zarządzanie marką" - Hamish Pringle, William Gordon - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2008 r.