pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Zarządzanie marką

Dane szczegółowe:
Producent: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 130 s.
Data: 2006-11-29
Cena wydawcy: 24.33 złpozycja niedostępna

Opis książki:

We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii oraz wysokim poziomem konkurencji kluczowe znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem i zarządzaniem marką nie dotyczą już tylko rynków dó konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dó przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką powinno bazować zarówno na znajomości podstawowych pojęć i procesów związanych z jej zarządzaniem, jak i na uwzględnieniu specyfiki i potrzeb różnych obszarów działalności przedsiębiorstw. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką podlega adaptacji w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy.

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki oraz ze strategiami zarządzania marką. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.

Książka "Zarządzanie marką" - Halina Szulce, Karolina Janiszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.