Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 140x230 mm |
EAN: | 9788388970955 |
ISBN: | 978-83-8897-095-5 |
Data: | 2006-02-01 |
Opis książki:
Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: - generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.
Książka "Zarządzanie kreatywnością i innowacją" - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2008 r.